mandag 13. juni 2011

Vi har vært så tidlig ute med "våronna" i år, så det er svært lite å gjøre i dag. Hagen er stelt, gjødsla, frisert og jeg kan bare gå en runde over i ny og ned. I dag skal vi fortsette med å lage noen små innebord med bordplate av støpt sement. Men utenom det har vi ikke stort å gjøre, derfor har jeg begynt å knipse litt her og der som jeg kan legge ut her. Kjempefint å ha en blogg hvor jeg kan spare på alt det jeg synes er verdt å ha som minner... så jeg føler nok at denne bloggen mer er en minnebok med bilder for meg... enn et sted hvor andre skal lese og se.


Her ble det nye puter av en gammel gardin.

Ryggputene har endelig fått sitt oppheng så de ikke detter ned...
noen steiner, borre et hull, lime inn en hodeløs skrue,
 for så å skru de inn i treverket. Med litt grov hyssing,
 synes jeg det fungerer godt...
 og de er lette å huke av hvis det skulle bli mye regn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar