fredag 30. august 2013

Solid arbeid tar tid

Da er vi kommet så langt at reisverket snart står klart. Vi har jo lagd oss noen utfordringer med femkantet  drivhus og gamle vinduer som skal tilpasses.
Vinduene er snart ferdig pusset og malt, mangler tre vinduer, men de skal vi kjøpe i morgen, så er det døra som trenger en omgang. I morgen skal lecaveggene på innsiden settes inn med fiberpuss slik at vi kan få lagt på isolasjon og gamle mursteiner på gulvet.
Selv om vi laget modell og tegnet drivhuset  på forhånd, dukker det stadig opp nye utfordringer, og det er jo gøy!
Min fantastiske tålmodige og hendige mann gjør en skikkelig flott jobb. Heldige meg som har han:)
Sett ovenfra kjøkkenveranda.

Det skal bli gøy å gå inn gjennom denne døråpningen når alt er på plass.

 

Sett fra grønnskashagen. Det blir flott utsikt mot byen!

5 kommentarer:

  1. Det blir fint, Lise. Kjell er heldig som har deg også :-) Heldige som har hverandre :-) Lykke :-)))))Klem fra naboen i nr 10.

    SvarSlett
  2. Så flott det blir da! Kreativt. Gleder meg til å se det ferdig.

    SvarSlett
  3. Så spennende! Dette blir fint :)

    SvarSlett
  4. Utrolig heldig du er som får så fantastisk drivhus! Helt nydelig ser det ut til å bli. Sukk.... :) Jeg ser nå at du har laget en fantastisk flott løsning til å dekke og pynte opp brannslukningsapparater! Hvordan gjorde du det? Har du skrevet noe mer på bloggen? Det var nydelig, og jeg kunne tenke meg å lage en slik en.

    SvarSlett